Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Yesterday
  4. Last week
  5. WoW:Classic

    I was waffling on rolling on a PVE server, so this will push me over the edge. Now to decide if I want to roll a Troll or Undead Priest 🤔
  6. WoW:Classic

    So talked with Rahlar, apparently we are rolling horde on the Pagel server..... Still bitter at having to run a horde character.... sigh... You can log in now and reserve your character name if you have an active account.
  7. Earlier
  8. WoW:Classic

    Hey everybody. I'll be back as well if we're getting the band back together.
  9. WoW:Classic

    Rolling Tauren Shaman in classic with my current guild. Hit me up on discord if you want to hook up: Vector#1137
  10. Hello...hello.......hello...ello

    Nope
  11. Hello...hello.......hello...ello

    I was going to see if anyone was interested in playing a Minecraft server that pays money each week if you have the highest value island. Minesaga.org Next server to start pays 250.00 in paypal and 200 in store items for 1st place and they pay less for the rest of the top 10 finishers each week. Probably a long shot but for anyone who wants to give it a go, I play on the Western realm currently as DarienChade.
  12. Hello...hello.......hello...ello

    Nope.
  13. Hello...hello.......hello...ello

    Man, ghost town in here. Anyone still out there?
  14. hello

    Which game did you play ?
  15. hello

    hello Einherjar, Its been a while since I've browsed these forms. Years, probably close to a decade by now. I'm stopping by to say hello and apologize for my previous offenses. It has taken me years to learn how to (properly|confidently) communicate. I don't expect forgiveness, I was an asshole during my adolescence. There is one person here I owe a direct apology. For the moderators and those who knew me, I don't plan on sticking around. ( I would like to though. ) - This is me passing through, apologizing to good people kamikazii-chan
  16. WoW:Classic

    /spit
  17. WoW:Classic

    Only if we can jump around naked in Red Ridge for like 10 hours straight...
  18. Shameless plug and possible help

    Hmm, will check out your channel. Thanks for sharing! By the way, just in case anyone's interested. My brother Tommy is selling a few Machined Wheels. If anyone's interested, feel free to PM me.
  19. WoW:Classic

    I'm planning to. It's been a while.
  20. Help the strange newb

    Same here, man. Same here.
  21. Eve

    Oof! Better go back to it then. By the way, newbie here as well. Whenever I’m taking a break from this particular interest, I’m usually found at home, feeding my Pomeranian his favorite dog treats and watching TV with my wife. Such a simple and noble life. Cheers, fellas!
  22. Eve

    Yes you noob I played with you and link. I was lvl 80 mg divinelyflat.
  23. Eve

    Wait you played air rivals? What name? I had lvl 86 gears on both factions.
  24. Eve

    Started again. I quit for a good 8 years. Dunno if I would have let someone play my main but maybe on duckleena when I was playing air rivals.
  25. History of IC/Einherjar?

    Eh, nobody (other than bots) get scrubbed. We had a couple forum crashes over the years that resulted in losing everything.
  26. History of IC/Einherjar?

    Damn... I come to the site and I see my name was scrubbed from the database...
  27. Eve

    Holy crap you still play eve psyduck? You let me play on your account a bit ages ago (Unless I'm getting mixed up with names), and I've been playing on and off ever since.
  28. Eve

    Still fun to play. Also easier to not get bored of when you don't have 8 hours a day or more to play it.
  29. History of IC/Einherjar?

    Miss the young and dumb days. That and saving a POC by the skin of your teeth with gold vultures/pigs.
  30. Weekend SG

    I can't believe i missed this post by Ach, great read. Makes me miss SG soo hard.
  1. Load more activity
×